Hadiah Krismas dari anjing Zionis.


ph2008122802113

Inilah bentuk sebuah masjid di Gaza setelah diubahsuai oleh arkitek berwajah anjing di bawah panji-panji Zionis.

28 disember 2008,

Hadiah krismas di bumi kelahiran Jesus adalah dalam bentuk jet dan serangan roket. Mungkin sebagai petanda, 2009 tak akan menutup cerita perang berlanjutan di daerah paling malang di dunia ini. Sekalipun G.W Bush akan menamatkan kontrak di Rumah Putih awal tahun depan.

Aku sukakan pendekatan Bill Clinton yang tak suka berperang tapi seorang hippie yang cintakan wanita-wanita hot berambut perang.

 Perperangan di Gaza ini sudah terlalu tua usianya. Sebolehnya aku malas nak membaca sejarah tentang sebuah pulau bernama Palestin yang berada di tengah lautan darah .

Aku tak dapat mengubah apa-apa dengan hanya membaca kisah mereka.

Tapi rasa benci aku pada perang dan penindasan adalah sama walau di mana sahaja ia berada. Di Mexico, Tibet, Afrika dan di mana-mana pun. 

Bumi ini dah terlalu kotor dengan cerita manusia tak bertamadun yang suka berperang.

Comments
12 Responses to “Hadiah Krismas dari anjing Zionis.”
  1. yusuf berkata:

    saya percaya 2012 israel akan amblas masuk ke bumi

  2. acapitut berkata:

    Agama lain seperti Kristian dan Yahudi sentiasa berubah-ubah kerana bijak pandai mereka sentiasa mengubah/meminda/menambah agama mereka agar sesuai dengan penghidupan zaman mereka ibarat bila kalah main lucky ball terus buat law sendri

  3. acapitut berkata:

    call of duty5 perang lawan ngan zomba

  4. acapitut berkata:

    Human = disgusting creature.

    koi tak sokong aokk papa..sbb koi adalah species human yang gempak mana boleh aok berkata begini

  5. adiospunk berkata:

    nice link , fyew.

    “In the entire Muslim World (57 Muslim Countries) there are only 500 universities. In the USA alone, there are 5,758 universities. In India alone, there are 8,407 universities. Not one university in the entire Islamic World features in the Top 500 Ranking Universities of the World. (NUST No. 470 in ranking).”

    Walaupun busuk untuk dibaca, tapi inilah fakta. Negara2 islam tak utamakan ilmu. Sebab itu ditindas2.

    populasi jews cuma 14 juta berbanding umat islam 1.5 billion. tapi kalau ikut dari sumbangan jews pada ketamadunan dunia terlalu jauh besar jurangnya.

    KNOWLEDGE IS POWER , ARM YOURSELF

  6. fakyew berkata:

    tidak semua yahudi itu wajar dibom hingga mati kerana ada segelintir yang baik. al-quran dan sejarah telah membuktikan ada nabi dan rasul berasal dari golongan ini. kebanyakan cerdik pandai juga datangnya dari golongan ini. Disebabkan mereka, kita dapat hidup selesa.

    aku bukan mengidolakan puak ini, tapi IQ mereka menyebabkan manusia semakin membangun. contohnya disini:

    http://www.indiatribune.com/webforms/ChannelDetails.aspx?contentId=245&channelId=10

    seperti adios kata zionis ialah fahaman dan yahudi ialah kaum. asal saja manusia, mereka memang tidak lari dari tamak haloba mengejar sesuatu. tak terkecuali manusia arab atau melayu.

  7. adiospunk berkata:

    koboi : thanks koboi, hadis yg menarik.

    dude : masyarakat dunia tak pandang umat islam dibunuh sebab diorang ada media massa. kau pergi tengok berita yang dikeluarkan oleh barat, kau akan nampak yang zionis berjaya menggempur kubu terroris. Mereka butakan dunia dengan propaganda je.

    tapi aku tak membenci semua yahudi , segelintir mereka tak support pun perang ke atas palestine, macam Noam Chomski dan beberapa pergerakan NGO dan band2 punk kat sana. yang aku benci ideologi zionism tu. ideologi penyembelih.

    Mengatakan semua yahudi adalah pembunuh samalah macam masyarakat barat mengatakan semua islam adalah terroris.

  8. Dude berkata:

    Fakyew: …selagi wujud makhluk bernama manusia selagi itulah perkelahian takkan berakhir.

    Human = disgusting creature.

    …………………………………………………………………………………

    Masyarakat dunia takkan pernah pandang kalau umat Islam di bunuh beramai-ramai oleh tentera Yahudi tetapi masyarakt dunia akan sentiasa (dan selamnya) mengenangkan tragedi Holocaust; pembunuhan orang yahudi beramai-ramai oleh tentera Nazi.

    Huh… masyarakat dunia…

  9. koboi berkata:

    hadith nabi:(yang bermaksud)
    “jika hendak makan, makan la dengan yahudi. tetapi jika hendak tidur, tidurlah dengan nasrani”
    sebab: Yahudi diyakini lebih bersih makanannya berbanding nasrani, tetapi nasrani lebih dipercayai berbanding yahudi.

    jelas2 menunjukkan bahawa yahudi jenis yang tak boleh dipercayai, oleh itu, aku sokong sebarang bentuk tindakan yang boleh di ambil demi melupuskan puak yahudi dari bumi ini. dan aku membantah sebarang tindakan perjanjian dan gencatan senjata antara muslimin dan yahudi laknatullah. tak guna berbincang jika dah tahu kesudahannya. bom kan aje mereka tu.

  10. adiospunk berkata:

    perebutan atas dasar kebencian yang merugikan banyak nyawa orang awam untuk kedua belah pihak ?

    unfair

  11. ainunlmuaiyanah berkata:

    ini perebutan wilayah dari 3 penjuru yang didokong dengan ideologi yang berbeza.

    tanah palestine seperti trofi yang harus direbut saban detik , tiap waktu..

  12. fakyew berkata:

    dari hal kebenaran agama, kehebatan bangsa, tamak harta, dan gila kuasa. selagi wujud makhluk bernama manusia selagi itulah perkelahian takkan berakhir.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: