kanak-kanak bertuisyen gospel



Dah terpampang depan pintu, tulis ' CHRIST IS LORD',
tengok pun dah tau itu tempat tuisyen gospel,
yang pergi hantar anak dia belajar ke situ buat ape?

lepas tu sibuk marah orang tu nak murtadkan anak dia...
Sepatutnya salahkan mak bapak pasal tak peka
tak paham betul
Lepas tu ahli politik pulak buat modal pancing undi ...

Entahlah kenapa aku terpanggil nak pos benda ni ,
tapi aku rasa sedih bila ahli politik dah mula memainkan sentimen agama untuk mencapai cita-cita politik yang najis tu.
politic sucks forever !!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: