Teknologi Untuk Bergundal


💡

 

 

Mereka masih lagi mau bermain teka-teki  kuno dan tak berteknologi..

 

“Benda apa yang masuk tiga segi, bila keluar dia kerinting?”

Soal si bergundal.

 

Malas aku nak layan. Memikirkan jawapan untuk teka-teki macam ni cuma membazirkan imaginasi aku aje.

 

Tapi curiousity aku tetap inginkan jawapan: ” Benda apa !” 

 

Seluar dalam

Senyuman si bergundal tampak puas. Dia tak sabar nak beri penjelasan.

 

“Uh ! aku tak tahu. Aku tak pakai seluar dalam. Aku pakai boxer. Aku orang moden. Teka-teki kau ni cuma sesuai digunapakai  pada abad lepas aja. Zaman primitif.” 

“Aku bukan soal kau guna seluar dalam apa.” Balas Bergundal.

“Kalau kau nak tahu, aku biasanya tarik  underwear tu perlahan-lahan, tak mungkin  jadi kerinting”

Aku yakin, soalan teka-teki bermentaliti rendahan semacam itu akan semakin terpinggir dek kemajuan teknologi. Seluar dalam berpenapis kedap udara yang aku ceritakan dulu tu akan menepis mereka ke tapak pelupusan sampah.

100 tahun akan datang, manusia tak akan berjumpa lagi seluar dalam kerinting.

panties_article

seluar dalam keriting cuma gambar hiasan. Bukan koleksi peribadi aku

Comments
7 Responses to “Teknologi Untuk Bergundal”
  1. budak sengals berkata:

    ha ha ha ha ha.. ok tak kalau aku gelak mcm ni?

  2. adiospunk berkata:

    Orang yang cipta teka-teki tu mesti tak ada akaun myspace.

    tu sebab orang IT macam aku tak dapat jawap soalan tu.

  3. newtunesresearcher berkata:

    mmg mcm sial kan paleotak org wat teka teki ni kan…

  4. adiospunk berkata:

    Dude-
    bila masa aku obses dengan seluar dalam pulak.

    ainunlmuaiyanah –
    Kawan aku yang tanya, kalau aku kata kat engkau pun nama dia,
    kau tak kenal.
    Orang tak berteknologi macam dia biasanya buta IT.

    newtunesresearcher-
    😆 Memang entah apa-apa teka-teki tu

  5. newtunesresearcher berkata:

    hahahaha….bergulung bukan kerinting hahaah!!

  6. ainunlmuaiyanah berkata:

    siapa yang beri teka teki ini?
    siapa? haha

  7. Dude berkata:

    semenjak dua menjak ni, kau asyik obses ngan seluar dalam je.
    kenape ek?
    fetish ke?

Tinggalkan komen

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios