Apa yang kau rasa sekarang ?


CINTA, gembira, tenang, lapang, suka,seronok,
teruja, sayang, sedih, benci, tawakal, 
tersentuh, ketidaksenangan,
terharu, mesra, marah,
murka, berang, 
masygul,
acuh tak acuh,
was-was,  cemas, gelisah, 
gementar, segan, dahsyat, gempar, 
bosan, belas kasihan, terharu, keji, terganggu ,
hina, ingin tahu, , meleset, idam, ingin, 
putus asa, mual , manung, jijik, 
ghairah, simpati, dengki,
iri hati, takut,
gentar, gerun, gagal,
kandas, bersyukur, dukacita, derita,
bersalah, berdosa, bahagia, riang,gembira, mengharap, 
ngeri, berseteru, kasih, angkuh, sombong, 
bangga, megah, sesal, sesal, pilu, sendu, aib, segan, seksa, sengsara, hairan, kagum, cemas,
khuatir, tergoda, marah,
kusut, luluh, hancur, bimbang,
kecewa, kesal, BENCI ! BENCI !BENCI !   

Tulislah segala perasaan, seribu, sejuta atau berapa banyak sekalipun..
Ada satu perasaan yang paling besar dan tersimpan jauh dalam hati yang paling dalam. Perkataan itu adalah : kesyukuran
 

 

Comments
13 Responses to “Apa yang kau rasa sekarang ?”
  1. adiospunk berkata:

    tak pe,
    dude memang jenis cepat dapat kalau belajar

  2. sayap ababil berkata:

    itu pengalaman paling berharga untuk dia.. memaknai perit yang jarang ditemukan..

  3. adiospunk berkata:

    menjiwai melalui mimik muka.
    hahahahaha

  4. sayap ababil berkata:

    Paloh boleh menyebut perkataan tu dgn memaknainya melalui mimik muka spt yg terjadi antara mereka berdua

  5. adiospunk berkata:

    Satu perkataan tapi cukup menyengat tu fred

  6. sayap ababil berkata:

    adi,
    perkataan ‘perit’ tu mimpi buruk utk Dude. Dia dan Papa lebih mengetahui segalanya..

  7. adiospunk berkata:

    hahahaha
    kau lupa masuk perkataan “perit”

  8. Dude berkata:

    duh’…
    byk lagi sebenarnya…
    kau je yg kekurangan emosi.

    emosi dlm 3gp dah ada.
    3gp lucah…!!!
    menunjuk kan emosi kepuasan, geram, etc.

  9. adiospunk berkata:

    3V tu apa benda ?
    3GP tahulah aku.
    tak sesuai langsung emosi manusia di 3GP kan.
    siapa nak tengok.

  10. ainunlmuaiyanah berkata:

    aku suka ini..
    tapi kalau kau buat versi 3V seperti Pak Agi macam lagi best..

  11. adiospunk berkata:

    ini bukan sajak la…
    ini himpunan perasaan dan emosi manusia yang sempat dikumpul..
    ada lagi yang tertinggal ni.

    dah berapa jam kumpul , baru dapat sebanyak ini.

  12. mohdjai berkata:

    satu lagi!

    paner.

  13. Dude berkata:

    sajak untuk papa ke…. untuk fred ???

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: