Obama – pembaharuan yang diharapkan


Yang kekal putih adalah nama dan warna rumahnya .

Secara resminya, ianya telahpun diterajui oleh seorang lelaki berkulit hitam. Mungkin patut tukarkan namanya dari Rumah Putih ke Rumah Hitam.

Terlalu awal nak jangka kemampuan dia.

Tapi, anjing-anjing Zionist  sudah berundur dari Gaza .  Satu berita yang positif.

Menjanjikan tahanan Guatanamo untuk dibicarakan secara adil juga positif.

Berjanji untuk mengundurkan askar dari Afghanistan dan Iraq juga berita positif.

Malah impian Martin Luther King dan Malcolm X  untuk melihat orang kulit hitam mendapat hak setaraf orang kulit putih juga adalah positif.

Semoga kedamaian menjadi realiti.

One nation , One world.

Peace ! 

hope-barack-obama-valerie-wolf

Comments
11 Responses to “Obama – pembaharuan yang diharapkan”
  1. adiospunk berkata:

    lebih kurang la tu

  2. Dude berkata:

    Urmm..
    mesti MAKUNA MBATATA’ kan?

  3. adiospunk berkata:

    terlalu Inglas guna camtu.
    mirip nama orang kulit putih.
    awek fyew masih kekalkan nama tradisi Afrika

  4. Dude berkata:

    awek dia mesti si angela davis kan?

  5. adiospunk berkata:

    aku pun tumpang sedih dengan fakyew.

    dia baru nak buat rambut afro,
    kasi matching ngan awek dia tu..

  6. Dude berkata:

    woohh… cian ngan fakyew.

    sebutan ameriKKKa tu dah lama di guna pakai.

    sama2 kita berharap kepimpinan obama akan jauh lebih baik dari mana2 presiden yg dulu2.

  7. adiospunk berkata:

    ainunlmuaiyanah-
    KKK tu untuk Ku Klux Klan, persatuan kaum kulit putih Supremacist yang membunuh dan menakut-nakutkan kaum kulit hitam selepas kalah dalam civil war. (perang cerita dances With Wolves).

    Diorang tak puas hati pembebasan hamba abdi oleh Abraham Lincoln.

    ameriKKKa tu sindiran untuk Amerika dan sifat perkauman kulit putih.

    Fakyew –
    pula kehilangan awek afrika berambut afro , setelah menjadi mangsa kumpulan tersebut.

  8. fakyew berkata:

    KKK took my baby away

  9. ainunlmuaiyanah berkata:

    Dude, ni sebut ameriKKKa macam dalam cerita budak kelantan pula

  10. adiospunk berkata:

    yup! satu sangkaan melulu.
    tengok dulu cara dia, baru kita kritik.

    Tak ada perang bawah zaman Clinton, tp media Malaysia tetap kutuk dia.
    Aku percaya 90% yang Clinton disingkirkan sebagai mangsa konspirasi , sebab dia tak bawa untung untuk zionis.

    hak asasi manusia bawah pimpinan Bush memang tercemar teruk.. mungkin Obama dipilih sebagai detergent untuk bersihkan balik nama Amerika.

    Ah! terlalu banyak sangkaan, buat kita jadi semakin keliru

  11. Dude berkata:

    Tapi apa beza nya Obama, bush, clinton, etc selagi AmeriKKKa di kuasai oleh Yahudi?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: