Bahaya blog bukan kepada pemikiran , tetapi kepada muncung


Lepas habiskan cuti hari ahad tulis entri zionis yang panjang berjela,
terasa lunyai kepala otak aku. Mungkin melangkaui  zon pemikiran yang dibenarkan.

Setelah tersedar dari pitam sebanyak 4 kali, aku berjaya sampai ke garisan penamat. Padahal, penyakit M aku dah sampai. Memang terpaksa mengalah.

(penyakit M adalah penyakit ‘Malas’ )

Kemudian baru aku perasan, yang menulis blog panjang juga boleh memudaratkan kesihatan.

Tiada kaitan sebenarnya dengan ukuran blog yang panjang-pendek itu , tapi jumlah rokok yang aku hisap sepanjang proses menaip tu.
10 batang agaknya dari jam 2:30 pm hingga 5:00pm.

Fuh !!! remuk jantung aku.

 

Aku tak nak jadi Napolean, jadi aku tak pernah hisap ke paras Arsenic

Aku tak nak jadi Napolean, maka aku tak pernah hisap ke paras Arsenic, jadi aku tak tahu macam mana rasa butane

Comments
7 Responses to “Bahaya blog bukan kepada pemikiran , tetapi kepada muncung”
  1. adiospunk berkata:

    eloklah kalau dah tau
    hehehe

  2. gerektua berkata:

    oooh hehehe baru ku tau…

  3. adiospunk berkata:

    mat jai –
    semoga duit engkau takkan terkorban lagi setelah berhenti menulis, dan jgn lupa belanja aku cendol masa dah kaya nanti. kekeke

    Syarat –
    makan halls , paru-paru sejuk..
    tapi takut kena kencing manis.. bahaya makanan bergula.

  4. syarat berkata:

    haha. ganti dengan makan halls la. tarik dalam2. sejuk sikit rasa paru-paru..

  5. matjai berkata:

    “Kemudian baru aku perasan, yang menulis blog panjang juga boleh memudaratkan kesihatan”

    Dan memudaratkan duit! huhuhu.

    Baru aku perasan, tak mudah nak tulis blog. Mesti korbankan masa, duit, dan kesihatan. Patut aku terasa sihat minggu ni. haha.

  6. adiospunk berkata:

    memang best ,
    tapi kalau takde orang nak pow..
    kau sedut je asap ekzos kereta
    sama je karbon monoksida jugak
    lagi pure

  7. fakyew berkata:

    emm sedapnye rokok. nak pulak rokok pow. hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: