Sejarah Zionis dan perusahan tanaman periuk api di gunung zion secara komersial


439432104_880ff00fba_m

Taburan salji musim sejuk menyelimutkan Badapest dengan Kedinginan dan kesunyian. Di malam-malam menggigit yang seperti ini , lazimnya manusia sedang nyenyak tidur atau mungkin juga mereka sedang asyik dengan aktiviti mengawan.
 
Pondok-pondok kediaman manusia di Budapest nampak gelap kecuali beberapa jendela yang masih diterangi cahaya lilin. Di antara yang masih terang itu adalah rumah yang didiami oleh keluarga Theo Herzl, Seorang penulis skrip drama matinee yang tak berbakat.

Dia suka sekali mengisi idea-idea radikal terrorisnya ke dalam drama-drama tulisannya yang diselang-selikan dengan aksi lucah hubungan kelamin di antara keldai dengan manusia. Idea yang sememangnya kurang mendapat sambutan warga kota.

180px-herzldohanyi2

Pembawa idea yang menjadi super racial - kombo antara holocaust dan apartheid

Dan pada malam-malam yang sepi seperti itu, Theo suka berfantasi sambil mencari ilham. Ya! pastinya Imaginasi liar.Dan pada malam itu juga, semakin jauh lamunan seks tanpa batasan ke atas haiwan dijelajahinya.

Sehingga satu tahap , dia telah sampai ke peringkat tertinggi. Lantas dia cuba mengejutkan isterinya Julie yang sudah terlelap dibuai mimpi.
Ditarik-tarik lengan isterinya itu sambil berkata: “Julie! Julie! cuba kau bangun. Cuba kau berikan pendapat tentang ilhamku terbaru ini ”

“Apa dia ?” bentak isterinya agak kasar setelah mimpinya diganggu.

“Aku mempunyai idea tentang plot untuk drama terbaru. Dan aku ingin sekali berkongsi denganmu.” pujuk Theo yang memang terkenal sebagai seorang lelaki degil dan tak suka berputus asa.

” ya, ceritakan saja. Aku sedang dengar.” kata Julie yang masih enggan membuka matanya.

Theo menghempaskan tubuhnya ke atas ranjang. Dia baring disisi isterinya tanpa membuang masa untuk bercerita.

” Aku sudah tahu di mana kesilapan aku. Tentang hubungan kelamin di antara keldai dengan manusia yang tidak mendapat sambutan dari masyarakat Romania ini kerana mereka terlalu jahil. Aku telah memikirkan penyelesaian tersendiri”

” Ahh ! Kau tak perlu kejutkan aku sekadar untuk beritahu watak keldai itu perlu ditukar dengan kambing biri-biri” Rungut isterinya.

“Tidak Julie, Bukan itu yang aku maksudkan. Idea keldai itu sememangnya hebat.Aku tak meragukan tentang itu. Belum terfikir oleh sesiapa pun di Romania ini. Juga tidak di seluruh Eropah. Cuma sahaja , aku mahu membawa drama ini keluar dari tempurung. Aku juga telah memilih tempatnya,”

“Di mana ?” tanya isterinya dalam keadaah acuh tak acuh.

“Di bukit Zion. Tanah yang dijanjikan untuk insan terpilih. Pasti kau pernah mendengarnya di mana-mana. ”
“Kitalah bangsa pilihan itu, Hatta dalam lagu-lagu Polka tradisional juga ada menjelaskannya. ”  Theo terus bercerita dengan penuh semangat ultra-nasionalisnya tanpa menyedari yang isterinya sudah kembali terlelap meninggalkan dia sendirian dengan fantasi sesatnya.

” Lihat di luar sana , orang-orang Eropah semakin mimijak kepala bangsa kita. Mereka menghina kita kerana mundur ,miskin dan tidak suka gogok gigi. ” Theo terus berleter sepanjang malam.

Imaginasinya telah mencapai tahap makrifat sehingga dia telah mempunyai teman berbicara yang tidak menyedarinya. Teman bicaranya itu bukanlah orang lain , tetapi adalah saudara sedarahnya sendiri iaitu Iblis.

Dalam perbualan hangat antara Theo dengan Iblis itu , Theo mendapat banyak sekali pandangan baru. 

” Kedengarannya orang yahudi yang kelaparan dan kesejukkan sudah beransur sedikit demi sedikit ke negeri Palestina. Mereka menjadi gembala kambing biri-biri dan bercucuk tanam di sana. Sekiranya karya zoologiseksual turut gagal meraih sambutan , ada baiknya aku tinggal di sana menjadi penternak kambing biri-biri.”  Theo mengutarakan pendapat serampang dua matanya.

Tetapi disangkal oleh Iblis.

” Di Palestina itu , tanahnya berbeza sekali. Ada baiknya kau tidak terfikir untuk menternak kambing biri-biri seperti yahudi pelarian disana. lagi bagus kau menternak senjata ? Atau bercucuk tanam periuk api ? Kalau pembiakan senjata itu lumayan, Kau boleh membesarkan ladangmu dengan menternak kereta kebal.”

Theo terdiam kerana ketololannya tak mungkin mencapai tahap pemikiran seperti itu. Lama dia terdiam memikir.

” Bagaimana pula caranya mendapatkan modal bagi merealisasikan impian seperti itu? Aku tak mahu lagi mengikis harta Julie. Aku mahu merealisasikannya dengan kudratku sendiri.” Kali ini suara Theo dalam intonasi yang jauh lebih serius.

” Kau ada banyak cara. Tapi yang terbaik dapat aku sarankan adalah dengan berniaga candu. Kau hanya perlu meyakinkan pelangganmu dalam masa 1 atau 2 minggu. Bila mereka telah ketagihan, kau tak perlu lagi mempromosikannya. Mereka akan datang sendiri mencari kamu.”  Saranan Iblis itu sangat tepat tiada cacat celanya pada pendengaran Theo.

Sepanjang malam itu, Theo telah menulis secara  terperinci idea-idea Iblis itu ke dalam buku catatannya. Apa yang kurang ditambahkan dan begitulah juga sebaliknya. Dia semakin meminggirkan idea tentang drama zoologiseksual yang tak menguntungkan dan hanya serius dengan ilham Iblis tentang penternakkan senjata secara besar-besaran di Palestina.

hgg

Tanah rebutan

@ @ @

Keesokan harinya , Theo dengan penuh semangat telah berdagang candu ke serata kota. Candu dalam bentuk bahan bacaan. Segala buah fikiran Iblis yang sempat ditulis telah dibukukan dengan nama der Judenstaat.

Didalam buku itu  terdapat cetusan  idea  candu mengajak orang-orang yahudi yang tertindas di Eropah dan serata dunia untuk membuka penempatan di Palestina dan mengusahakan ternakan senjata secara besar-besaran.

harmless

Zionisme sedang menghadapi musuh cilik yang sangat berbahaya

Lama-kelamaan , perdagangan candunya mula mendapat perhatian dikalangan mesyarakat Yahudi di Eropah Sehingga dia berkesempatan menyelenggarakan Kongres I Zionis di Basel, Swiss tahun 1897.

 

Bagi memilih pemimpin pula, mereka bersepakat mengundi tokoh yang paling berkelayakkan sekali. Akhirnya semua sebulat-suara telah memilih Theodor sendiri kerana pengalaman luarbiasanya dengan keldai tak pernah dipraktikkan oleh mana-mana ahli persidangan kongres .

Setelah menjadi pemimpin, Theo menjaja candunya ke serata lorong di Eropah. Lalu dia singgah di kota-kota besar dan menjual kepada pemimpin di sana secara direct -selling.

Persongkolannya dengan Iblis semakin merenggang kerana Iblis merasakan dirinya tidak diperlukan lagi. Setiap pendapat yang ingin disarankan , ternyata Theo telah terlebih dahulu memikirkan. Theo berada 3 langkah di depan Iblis dalam hal idealisnya.

Theo hanya menyedari kebodohannya bila mengetahui Palestina itu bukanlah tanah yang tidak bertuan. Malah di bawah kekuasaan Sultan Abd-ul-Hamid I yang tidak mudah dibudak-budakkan seperti ahli perniagaan bangsa yahudi di Eropah.

Theo cuba menggunakan politik najis dengan  memberi rasuah sebanyak  35 juta lira wang  emas. Tetapi dibalas Oleh Sultan itu dengan satu memorandum berbunyi: 

“Saya takkan melepaskan Palestina meski sejengkal, sebab tanah itu bukan milik saya, namun milik umat saya, yang mereka dapatkan dengan perjuangan dan titisann darah. Simpanlah wang kamu. Bila khilafah hancur dan musnah suatu hari, sesungguhnya kamu boleh mengambilnya percuma. Namun selagi hayat masih dikandung badan lalu kamu semua tusukkan pisau di jasad saya, sesungguhnya itu lebih mudah bagi saya, daripada saya terpaksa menyaksikan Palestina terlepas dari khilafah Islam. Dan saya yakin ini takkan pernah terjadi selama saya masih hidup, sebab saya tak mampu menahan sakitnya badan saya dikoyak-koyak sedang saya masih bernafas.” 

Jawapan dari Sultan adalah sangat  jelas. Theo tahu dia tak akan berjaya mendapatkan Palestina dengan cara berperang. Sejarah bangsanya yang bacul itu tidak pernah dihiasi cerita kepahlawan.

Sebaliknya , sejarah mereka hanya kaya dengan timbunan cerita mereka di buli dan dihalau. Terpahat dalam bentuk tulisan  hieroglyphs pada dinding monumen purba di mesir cerita mereka dihalau. Juga dihamba abdikan di zaman empayar Roman seperti catatan ahli falsafahnya.

Tak ketinggalan dalam kitab-kitab agama yang didatangkan dari langit serta ulangannya juga terjadi lagi  dalam buku-buku sejarah di zaman  moden. Mereka sudah lali diusir secara beramai-ramai.

Namun Theo tidak mudah berputus asa. Dia tahu kehebatannya bukan dalam gelanggang lawan pedang tetapi senjata terhebat dimilikinya adalah racun . Lalu dia menggunakan sebaik-baiknya senjatanya itu untuk meracuni pembesar-pembesar Eropah pula,

Sehingga hari kematiannya pada 1904,  Theo gagal mendapatkan tanah yang dijanjikan itu untuk menternak senjata, tetapi dia telah mewariskan semua mesin penyembur racunnya kepada pertubuhan zionis dan gerakan bawah tanah Freemason.

Dan bergeraklah pengikutnya menebar racun kepada pemimpin-pemimpin besar di seluruh Eropah dan ke serata  dunia.

Ada juga pemimpin yang bersimpati dan mahu menghadiahkan mereka tanah percuma di Uganda untuk dijadikan penempatan mereka. Namun ditolak pendukung zionis kerana disana tiada manusia untuk ditembak kecuali binatang safari seperti badak sumbu , hyena dan burung kasawari.

Penternakan senjata di Afrika pastilah tak menguntungkan dan mereka cuma mahukan tanah yang dijanjikan lalu menunjukkan isi Taurat sebagai bukti. tanah yang dijanjikan tuhan untuk mereka.

62574114_726f6d9c6a_m

zionis yang menegakkan agama dengan peluru

@ @ @

Berkat dari penyemburan racun dan eksport import candu di Eropah akhirnya Zionis berjaya juga mendapatkan tanah Palestina . Ini kerana kejayaan British menjajah Jerusalam dari kerajaan Islam.

British yang ketagihan candu ditahap kronik itu telah memberikan percuma tanah itu kepada zionis untuk menubuhkan penempatan baru yang dinamakan Israel pada hari ini. Sebagai balasan mereka akan jadi rakan kongsi terbesar dalam bidang perdagangan candu dunia.

Penghijrahan agak besar juga  ke Israel namun belum lagi secara keseluruhan. Bagi mereka menternak senjata di Palestina sahaja bukanlah sesuatu yang berguna kalau tiada hiburan. Palestina hanyalah padang tandus yang penuh rumah setinggan. Tiada pelacuran kecuali sekandang kambing biri-biri, unta dan keldai untuk pasangan bermalam mereka.

Jadi masih ramai yang  kekal di Eropah menternak wang ringgit . lumayan walaupun dicemburui oleh bangsa Eropah.

Kemuncak perasaan iri hati itu memuncak di zaman pertembungan idealogis di serata dunia. Komunis, Sosialis, Fasis dan pelbagai-bagai lagi.

Kehadiran seorang lunatik bernama Hitler telah mempercepatkan lagi proses perpindahan yahudi di Eropah ke Israel. Hitler tidak menyukai bangsa yahudi di Eropah kerana mereka ketinggalan zaman dalam bidang fesyen.

Apabila Hitler memperkenalkan fesyen  misai kontot, dia sangat berharap fesyennya itu akan menjadi ikutan. Dari kecil lagi sememangnya dia mengimpikan dirinya menjadi idola orang ramai.

Tertampar kerana kekecewaan bila fesyennya tidak cukup  sensasi bagi masyarakat Yahudi, Hitler telah mengarahkan askarnya membunuh semua baka Yahudi atas alasan mereka tidak menggosok gigi. 

Orang-orang yahudi yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa jiran-jiran mereka  di Eropah telah menghidap wabak  sakit jiwa. Akhirnya mereka membawa diri dan  telah membanjiri Israel (bagi yahudi kaya mereka akan berhijrah ke benua Amerika). Alasannya tetap sama . Mereka takut wabak sakit jiwa itu menjangkiti anak-anak mereka.

 

 

@ @ @

zioniststoned

Sabda batu kepada api

Perpindahan beramai-ramai kali ini telah menukar wajah israel kepada sebuah negara yang lebih moden. Mereka bengga kerana berjaya memunggah budaya Eropah ke sana. Mereka menunjuk-nunjukkan kehebatan mereka menggosok gigi kepada bangsa Palestina yang kononnya bangsa mereka lebih bertamadun jika diukur dengan kebersihan gigi. 

Padahal , mereka menggunakan pendekatan sama dengan yang digunakan oleh Hitler sewaktu bangsa mereka sendiri dicincang-cincang sewaktu di eropah dahulu.

Bila negara Israel ini sudah stabil dengan kerajaan dan pembangunannya, Zionis pun mengusahakan  ternakan senjata yang pernah diusulkan oleh Theo  secara besar-besaran. 

Mereka menyemai benih periuk api di sepanjang semenanjung Gaza. Setiap pagi Zionis akan mengintai dari jendela dan melihat  keindahan tanaman periuk api mereka mengembang menjadi sekuntum ledakan maut yang dianggap mereka lebih indah dari ladang bunga Tulip. Berbisiklah sesama mereka: “Itulah gambaran kedamaian untuk bangsa pilihan”.

Pada pemikiran mereka, sepeninggalan mereka dari bumi Palestina dankemudiannya  dihuni oleh orang Palestina yang comot adalah satu penghinaan. lalu untuk mensucikan ia kembali , ia perlu dicuci dengan darah.

zionistthebloodhunger

sucikan dunia dengan darah

 Mungkin juga itulah yang dibisikkan Iblis kepada Theo semasa perbualan di awal-awal sewaktu kedatangan ilhamnya dahulu.

Zionis mula menghalau penduduk berbangsa Palestina supaya mendapat tempat untuk meletakkan almari pakaian yang lebih luas daripada jumlah 5 buah pondok yang didiami oleh keluarga besar Palestina.

 

Mereka tidak takut menggertak seperti penyamun kerana taburan racun mereka di Eropah sudah sebati dengan penduduk di sana.

Pelarian Zionis ke Amerika juga tak ketinggalan menabur candu percuma tanpa henti sejak perang dunia kedua. Pemimpin-pemimpin di Amerika selalu sahaja cemburu dengan kejayaan saintis berbangsa Zionis , lalu mereka cuba mencari rahsia keunggulan otak Zionis yang genius. 

Menyedari sifat ingin tahu pemimpin Amerika itu, Zionis telah memberikan mereka candu dari jenis paling tinggi dosnya . Sehingga pemimpin Amerika percaya yang testis orang-orang zionis itu bercahaya dan mempunyai mukjizat.

Satu-satunya cara untuk memindahkan akal genius Zionis kepada pemimpin Amerika ialah dengan cara menjilat testis orang-orang Zionis. sehingga ke hari ini , setiap sesiapa yang berhasrat menjadi presiden Amerika harus terlebih dahulu diuji kehebatannya menjilat telur. Hanya penjilat testikel yang berwibawa sahaja dibenarkan menduduki kerusi di White House.

Setelah melihat kemajuan Amerika dalam bidang ekonomi dan teknologi kerana ketekunan mereka menjilat telur Zionis , akhirnya pemimpin Britain yang iri hati telah juga cuba kaedah menjilat testis para Zionis. Ternyata berkesan. Dan akhirnya teknik menjilat telur Zionis yang dikatakan sangat bermukjizat itu telah berjangkit ke negara-negara Eropah yang lainnya.

Sedangkan keadaan rakyat asal Palestina semakin dinafikan haknya. Penindasan berlarutan dan pembunuhan bermaharajalela. Dan Zionis tetap mendakwa ianya dilakukan atas nama kedamaian.

palestinianswingshot

Lastik - Jawapan untuk nuclear

Dan bila seorang anak kecil berumur 7 tahun ,di celah-celah lorong kemiskinan melastik askar yahudi dengan batu kerikil sebesar ibu jari kerana tidak tahan lagi ditindas. Maka bertempiklah Rejim Zionis. 

Terroris !! Terroris !!

Lalu anak kecil itu dipenggal lehernya . Keluarganya akan juga ditebas kepala mereka dan segala rumah yang berhampiran dengan rumah anak kecil tadi  akan diserang dengan kereta kebal , jet pejuang dan serangan mortar sehingga berkecai.

Dan mereka menghantar arkitek-arkitek mereka pula untuk mendirikan sebuah rumah pangsa di atas tapak rumah kanak-kanak tadi. Dengan alasan tanah ini baru dijumpai dan tidak bertuan, jadi tiada salahnya mereka mendirikan bangunan.

zionist-dinosour

dinosaur besi

Dalam sedar atau tidak mereka tahu yang mereka tak akan selamanya berada di atas. Seperti rentetan sejarah panjang mereka yang mengecewakan itu. Mereka telah banyak kali diusir dan suatu hari nanti mengkin akan diusir sekali lagi, di fikiran mereka jika sekali ini mereka dihalau biarlah ada sedikit kelainan pada catatan dalam buku sejarah. 

Lalu mereka membina tembok  tinggi sepanjang sempadan dengan harapan jika sekali lagi mereka dihalau , mereka tidak lagi dengan cara berlari , tetapi dengan cara memanjat.

benteng-kesesatan

membelah Benteng zionisme

Hari penghalauan itu belum tahu bila berlakunya, mungkin esok , mungkin lusa, mungkin juga sama dengan jarak masa penantian untuk kembali pihak Zionis dari zaman perang salib hingga zaman perang dunia kedua.

Dan persengketaan Arab dan Zionis tak akan berakhir di perapian, selagi  rasa benci dan sifat mereka yang  sama-sama menolak kedamaian dan mengheret seluruh dunia ke dalam pertelagahan mereka .

 

keadaan sebenar dalam serangan ke atas Gaza disember 2008

keadaan sebenar dalam serangan ke atas Gaza disember 2008

zionistvictim

Sanbutan tahun baru 2009. Anak-anak Palestine yang tak ketentuan nasibnya.

Comments
3 Responses to “Sejarah Zionis dan perusahan tanaman periuk api di gunung zion secara komersial”
  1. ainunlmuaiyanah berkata:

    Bagaimana untuk tidak jatuh hati dengan satira kamu ini Adi…

    Dunia Islam berdepan dgn krisis hendak bangkit menentang tetapi lemah dari segala segi. banyak penjuru dari dunia Islam ini masih tidak lengkap lagi untuk bangkit menentang.

    mereka takut dgn bayang-bayang sendri..

  2. adiospunk berkata:

    Nice to have you here, koboi.
    tapi aku tak pernah dengar hadith tu.

    Tapi aku pernah dengar tentang kemenangan islam

    satu lagi, aku tak berani sangat tafsir hadis dan al quran ni. pasal aku bukan ahli.
    Ramai ahli blogger suka-suka hati cut and paste terjemahan ayat suci , konon nak nampak warak , pastu tafsir ikut pendapat dan logik sendiri.Padahal untuk tafsir tu kena tahu banyak , kenapa ayat tu turun, kena gak tahu simbolik-simbolik arab di zaman nabi dan banyak benda la kena tahu, sebab bahasa Al-Quran tu tinggi.

    Aku tulis spoof sejarah zionis ikut pendapat sekular aku je. aku bayangkan , kalau org bukan islam baca dia faham satiranya. Tu yang aku tulis atas sifat kemanusiaan tu bukan atas dasar kebencian pada agama orang lain.

    Pasal pendapat kawan kau tu … ia kekal sebagai pendapat peribadi dia je. Kalau dia dikalangan insan yang hafal Al-Quran mungkin terdetak jiwa aku.
    Tapi kalau dia setakat orang biasa yang suka baca bloq,forum,buku agama yang tak tahu latar belakang penulis tu dari mazhab ape.. baiklah diabaikan aje. Nak belajar agama carilah guru agama bukan berguru dengan kawan-kawan.

    Uih !! islamik pulak komen aku ni.

    Terima je lah hakikat Islam hari lemah dalam bidang teknologi , ekonomi dan senjata.

    Kenapa nak takut kiamat sampai sanggup menjadi alas kaki pada zionis ? Kalau takutkan kiamat pergilah sembahyang, buat amalan ,prepare untuk ke sana.

  3. koboi berkata:

    “tidak akan berlakunya kiamat sebelum semua khinzir dihapuskan dan sebelum yahudi lari berselindung di sebalik batu kerana takutkan pedang orang muslim”
    mungkin ayat diatas tidak seberapa tepat dengan hadith sebenar, namun ini lah yang terbaik yang dapat aku ingatkan. harap ampun sekiranya terdapat kesalahan.
    ayat diatas menceritakan tentang kewujudan kiamat yang hanya akan berlaku setelah ketewasan yahudi kepada umat Islam. namun apa yang berlaku, umat Islam dilihat lebih suka melihat apa yang berlaku daripada bertindak menyokong perjuangan saudara seagama mereka. sokongan tidak sepatutnya hanya dilihat melalui senjata yang diangkat, berlajar dan mengajar itu juga satu jihad. dan apa yang menariknya: ada teman aku yang berpandapat bahawa umat Islam takut untuk bertindak kerana takutkan kiamat itu daripada berlaku. satu pendapat yang kritis lagi berseni. terpulang kepada diri sendiri untuk menilai.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: