Ku simpul satu kesimpulan


Bukan susah sangat nak jadi ahli astronomi.
Kata orang kat Planet Zuhal ada makhluk asing.

Aku jeritkan sekuat hati :

Woi makhluk asing Planet Zuhal !!  Dari sana kau nampak bumi ni
warna hijau ke warna biru  ?

Tapi takde jawapan.

setelah 3 kali aku tanya masih tak ada jawapan lalu aku buat kesimpulan.


Makhluk asing bukan sahaja buta , tetapi juga pekak.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-

Sama macam cara aku buat kesimpulan.

Manusia akan terus menggunakan kaedah seperti ini untuk mengklasifikasikan personaliti seseorang .
walaupun penilaiannya atas dasar luaran

 

240px-saturn_planet_large

Planet paling punk di cekrawala sebab ada Mohawk

 

Comments
4 Responses to “Ku simpul satu kesimpulan”
  1. Dude berkata:

    Uhmm…
    Koy sendiri pun alami kes yg sama cam aok ni.

  2. ainunlmuaiyanah berkata:

    urm.. betul juga kan..

  3. adiospunk berkata:

    Takde lah..
    diorang pandang aku sebagai jelmaan kurt cobain

  4. Dude berkata:

    Uiks..
    orang semantan memandang punkrockers cam aok ni alien ke?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: