Aku tahu apa yang kau fikirkan


 

 

kotor-dan-tak-terkendali

 

Aku cukup tahu akan ideologi-ideologi sesat kamu semua bila terlihat gambar-gambar erotik dalam dunia maya.

Kadang-kadang kita terpaksa menghadapi kenyataan bahawa fikiran kita terlalu kotor dan tak terkendali lagi.

Padahal ini cuma gambar lampu.

Ianya langsung tak sesuai dijadikan inspirasi buat fantasi-fantasi liar  kamu semua.

Lampu je beb.

kotor-dan-tak-terkendali


 

 


Comments
5 Responses to “Aku tahu apa yang kau fikirkan”
  1. Dude berkata:

    Mana mungkin mau stim.
    Skali pandang pun dah tau mende tu dok lucah.
    Hahahaha.

  2. adiospunk berkata:

    eleh ..
    lu dah naik stim tadi
    gua tau

    huhuhuhu

  3. Dude berkata:

    HahahAHAHAhahahaHAAHaa…
    masih belum dapat menipu koy.

  4. adiospunk berkata:

    orang tembam yang kemabukan selalu nampak macam panda warna biru
    kelmarin lu OD kan ..
    huhuhuhu

  5. fakyew berkata:

    gua nampak macam gelas :drunk:

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: