Mimpi yang berteknologi tinggi


Gael García Bernal memang aktor paling gempak dalam dunia . Aku pun tak tau kenapa hampir semua cerita lakonan dia  jadi kegemaran aku.

Mungkin sebab nama dia tak sebesar produk Hollywood dan dia sendiri yang belum cukup terkenal di kalangan kawan-kawan aku. Macam biasa , kalau dah terkenal nanti aku akan cari hero lain yang yang hebat dan kurang ternama untuk jadi idola baru.

sains mimpi adalah filem dia yang terakhir aku tengok. Itupun sebab cerita baru dia tentang bolaspak belum ada kat dunia perkongsian torrent. Tapi aku memng suka gila ngan filem ni yang membawa aku ke dunia abstrak surrealism .

Karektor dia sebagai orang pelik yang tak dapat bezakan antara sedar atau di di alam mimpi membuatkan aku sendiri keliru. Tapi aku suka scenery dalam cerita ni yang pelik dan tak masuk akal .

Comments
One Response to “Mimpi yang berteknologi tinggi”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Aku tonton bukan kerana aku penyanjung pemimpin revolusi Cuba , tapi kerana aku adalah peminat Gael García Bernal , seperti yang aku ceritakan dalam pos lama. […]



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • Temerloh punkrocker

    images
  • Menembus tembok silam Adios

%d bloggers like this: